Jul jul jul strålande jul jul jul jul jul jul...

Några dagar utan internet kan verkligen ta livet av dig.
Jag har varit uppe i dalarna nu sen i fredags då jag gjorde min sista tenta för terminen och lämnade västerås med stor glädje.
Fredagkvällen bjöd på spontanitet då jag tillsammans med peppe drog mig till Falun för att träffa dan och knork (http://jattestorapistoler.blogg.se) som satt och spelade tv-spel. efter några timmar med mycket skratt och sarkasm så kom vi tillbaka till tällberg vid halv fyra... Klockan fem gick jag och la mig och hade då varit vaken i 23 timmar.
Lördagen bjöd på en promenad och glöggkväll med pojkarna, peppe, dan och per. Vi spelade UNO, alfapet (med egna ord, kvällens ord: döhundsex) och trivial pursuit som i slutänden vanns av Dan.
Söndagen var bara lång och avslutades med AstroBoy hemma hos Peppe. Mycket givande film.
Måndagen var bestämd till att umgås med Peppe ute i det vackra snölandskapet, vi deckade hemma hos honom innan jag gick hem och bakade en kaka och bjöd ner Peppe, Oskar och Hanna (oskars flickvän) på fika. Kladdkaka och kaffe sitter aldrig fel, säg.
Tisdagen började tidigt med ConAir och sen en massa gitarrspelande och sjungande innan Peppe kom och hämtade mig för att åka till Borlänge och shoppa det "sista" i julklappsväg.

Man kan säga att jag har fått en del gjort sen jag kom hem iaf.
Nu längtar jag till imorgon då jag får träffa min syster igen och sen till på torsdag såklart då det är självaste julafton, och då jag inte firat jul på två år och det känns som en evighet sen så ser jag verkligen fram emot det.
Nu ska jag fixa KNÄCK!!!

Stay tuned... /Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0