It's been a while

Jag kommer inte ens ihåg hur man känner.
Jag vet bara hur jag känner nu.

De dagar jag inte hör nåt från henne känner jag mig tom, inget livstecken från henne på 24 timmar nu och jag går nästan sönder, jag vet inte hur det är med henne, om hon lever, om hon varit med om en olycka, om hon ligger på sjukhus, ingenting... I denna sjuka värld som är idag så är möjligheterna många.

När jag får ett meddelande från henne svävar jag på små rosa moln, när jag ser hennes namn på min display när hon ringer så slår mitt hjärta volter och min hjärna snurrar, när jag hör hennes röst saknar jag henne innerligt, när jag tänker på hur länge sen det var vi sågs så mår jag dåligt.

Jag har en aning stjärnabstinens... Jag behöver en dos supernova, ganska omgående. tur att man ska ner till eskilstuna snart igen. Då får jag träffa henne igen...

Hon finns alltid i mina tankar...

Betyder det jag nyss beskrivit nånting???

God natt... /Erik

Kommentarer
Postat av: Saadet

Ska nog bara vara med familjen och nära och kära :) Ha det så kul!

2009-12-31 @ 11:36:27
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0