Det var ett tag sen...

Nu var det ett tag sen jag skrev i min blogg men det kan lätt bli så när man har ett väldigt händelselöst liv. Vilket jag hade förra veckan.
Det enda vettiga jag gjorde var att jobba på fredag och lördag. Lastbilen kom som vanligt med grejer, men den kom redan på torsdagen så det var bara fyra pallar kvar men de fyra pallarna var extremt jobbiga. En pall med saker som vi inte beställt bara för att de hade överflöd av dem i huvudlagret i Belgien. Superknas, och jobbigt för Vilma och Bea att placera allting rätt. Det var ju så mycket så de trodde inte allt skulle få plats ens en gång. Knasbollar de där belgarna. Så hursomhelst, de åtta timmarna på fredagen gick till att röja undan de pallarna, jag blev inte klar riktigt men det tänkte att Jorge och Lucia tar hand om men...
När jag kom tillbaka på lördagen så var det, tro det elle ej, fortfarande en tredjedels pall kvar, bara porslin. DRYYYYYYYGT! Men hur som helst, jag fick undan det också. Sen blev jag "lagerpojke". Ivan tog hand om lagret på övervåningen för där är han en máquina, han har visserligen koll på nedervåningen också men där har jag mer koll än på övervåningen. Jag fick sätta ihop en ny möbel, jag fick ta ner barstolar och ta bort priset på dem, jag fick ordna om lådorna för de attraktiva stolarna... Hsh så var det en massa att göra. Och jag avslutade dagen med att göra den sista lådan med porslin, vilket var att prismärka 48 muggar sen lät jag Jorge ta hand om den för jag gick hem.

Det var det vettiga jag gjorde förra veckan. Det var väl visserligen ganska vettigt att träna också, var ner på stranden och sprang två dagar, första dagen var det "fartlek" och andra dagen var det vanlig jogg fram och tillbaka. Det är så skönt att springa på stranden. Ska faktiskt ner och springa idag igen.

Det finns inte så mycket mer att säga än att ge er dagens låt som idag är en gammal goding... Bosson - Over the Mountains...



I am unconditionally and irrevocably in love with her /El Nen

Kommentarer
Postat av: sara

Ehm....jag kanske e ute och cyklar men "Leave a row"...e inte korrekt engelska... Skriv en rad eller nått sånt funkar ju men isåfall blir det "Leave a comment" Row i engleskan betyder ju rad men inte skriven rad utan typ raden på en läktare eller dyl... Men du kanske har skrivit det med mening vad vet jag. :)



Nästa grej jag undrar e: Hur ändrade du det? Min står Kommentarer förtfarande - hur byter man text där?? Vill ju ha det på engelska.



Min tredje fråga är: Hur infogar du you tube-länkar?? allstå så att man ser videobilden och inte länktexten???....Fattar du vad jag menar??



KRAAAAM

2009-04-13 @ 15:04:53
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0