Dag 100

Det känns fult att inte skriva nånting när det ändå är dag 100.

Imorse visade vågen på 111.7 kg vilket innebär 25.9 kg minus på 99 dagar. Det är fan inte illa om jag får säga det själv. Jag är stolt som fan, men långt ifrån nöjd!

Idag har jag kört ett långt, intensivt mustutsugande pass på gymnet. Bröst och triceps i två timmar. Det var värt varenda sekund, känner mig så levande. Jag kommer ha ont i morgon men jag kommer se sjukt bra ut i framtiden så det är bara att pusha hårdare nu. Utdelningen kommer senare och behållningen blir ändlös.

Dessa är mina tankar efter att 100 dagar har passerat. Min nya livsstil är det bästa nånsin! Jag älskar varje sekund.

Keep shining!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0